.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نفت مسجد سلیمان ۲ مصدوم دارد/ به داوری اعتراض نمی کنم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه برای بازی مقابل نساجی محروم نداریم گفت: میلاد میداودی و قائد احمد دو بازیکن مصدوم ما هستند.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله ویسی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش بازی تیمش با نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر، با اشاره به وجود دو مصدوم برای بازی مقابل تیم نساجی گفت: برای این بازی محروم نداریم.

وی درباره بازی هفته قبل برابر پرسپولیس با بیان اینکه هرتیمی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می گیرد خوب بازی می کند اظهار داشت: تیم ها باید بتوانند بازی مقابل این تیمها را برابر سایر تیم ها نیز در طول سال انجام دهند و در این صورت بسیار پویا بازی خواهند کرد.

وی به بازی مقابل تیم نساجی اشاره و با اظهار اینکه خود را برای انجام بازی خوب و برنده شدن آماده کرده ایم گفت: بازی مقابل تیم نساجی با این همه هوادار سخت است از سوی دیگر هر دو تیم در آخر جدول قرار دارند و تساوی برای آنان سودی ندارد و به دنبال امتیاز هستند.

ویسی ادامه داد: نقاط ضعف و قوت تیم نساجی را آنالیز کردیم و شاخت خوبی از تیم داریم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره داوری در لیگ نیز با بیان اینکه چه ببریم و چه ببازیم درباره داوری اعتراض نمی کنم اظهار داشت: فغانی داوری است که توانایی خود را به دنیا اثبات کرده و جامعه فوتبال جرات اعتراض به وی را ندارد.

بازی دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان ۲۰ و ۱۵ دقیقه شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.